Довідка з Solang та плани на майбутнє

Yuri Chornoivan yurchor at ukr.net
Fri Apr 9 15:24:07 UTC 2010

написане Fri, 09 Apr 2010 14:53:00 +0300, Maxim V. Dziumanenko
<dziumanenko at gmail.com>:

> Доброго дня
>
> У долученні переклад останньої версії довідки з Solang. Пан Раї скоро
>>

> Додав знімок. :)

Дякую.

> Завтра буде завершено переклад Tx.net і вичерпано список всіх планів у
>>

> OpenOffice ?

Ні, доки я не відчуватиму, що можна полишити все інше і почати
розгадування цього кросворда, я не торкатимусь OO.o.

Краще ганятися за синицями: доперекладу сайт Audacity, можливо, візьмуся
до довідки з Inkscape, перекладу довідку з LyX, свій дистрибутив я взагалі
забув, десь там випускається без перекладу купа програм на Qt…

Я просто не витримаю всю цю масу. Ну його. Не буде команди — не буде
перекладу.