Re: Блокування

Maxim V. Dziumanenko dziumanenko at gmail.com
Mon Mar 28 20:35:57 UTC 2011

Доброго дня!

Спеціального блокування я не робив, можливо робот відмовляється приймати
переклад не від закріпленої особи, таке може бути
Давайте зробимо так, Ви або хтось ще напишете запит на зміну координатора, а
я його підтверджу, і далі робіть що хочете.
Нашвидкоруч можете надіслати мені свіжі переклади, я зажену їх роботу, якщо
від Вас не приймає.

--
Maxim V. Dziumanenko <dziumanenko at gmail.com>