Grisbi 0.5.6

Aph alain.el6 at wanadoo.fr
Sun May 15 22:22:32 UTC 2005

Grisbi is a personnal accounting application released under the GPL licence.
Grisbi RPMS version 0.5.6 for Fedora Core 3 are now available on our download
page
http://www.grisbi.org/download.en.html#fedora .
This version is a bug fixes release, but it also features four new
translations : spanish, dutch, italian and polish.

Regards.

--
 Tout neuneu que je suis en usenautique, je me permets de signaler aux
 décideurs qu'ils sont en infraction. J'ai entendu parler de black lists