Представљање: Небојша Камбер

Nebojsa Kamber kamber at nebojsa.in.rs
Mon Jun 15 14:55:34 UTC 2009

Поздрав!
Пријавио сам се на ову дописну листу како бих помогао око превода
документације за Федора оперативни систем. По професији сам правник, а
рачунари су ми хоби. Око пола године користим Федору као свој први
Линукс оперативни систем и веома сам задовољан, те бих желео да некако
допринесем њеној распрострањености (то што месецима причам пријатељима
колико је добра просто није довољно).
Искрено, не разумем баш све техничке термине, али трудићу се да добро
преведем оно што знам.

Моје корисничко име на Федорином корисничком систему (FAS) је: nebkam

Мислим да сам негде видео да треба да приложим и кључ за Гнуов Чувар
Приватности (GPG):
pub   1024D/46F2A07A 2009-06-15 [expires: 2010-06-15]
uid                  Nebojša Kamber (webjay) <kamber at nebojsa.in.rs>
sub   2048g/F4F6BF07 2009-06-15 [expires: 2010-06-15]