Re: Представљање: Небојша Камбер

Igor Miletic igor.miletic at gmail.com
Wed Jun 17 16:13:23 UTC 2009

Здраво Небојша,

Можда би за почетак могли пробати Водич кроз инсталацију (
https://translate.fedoraproject.org/projects/docs-install-guide/f11-tx/view/po/sr.po
)? Ово је прилично дугачак текст па вам се неће замерити ако не
урадите све. Оно што завршите поставите назад (или пошаљите на листу,
ако вам то више одговара).

Ако баш не желите преводити Водич кроз инсталацију, имате још неколико
опција на дну ове странице
https://translate.fedoraproject.org/languages/sr/collection/fedora/fedora-11/
.

У сваком случају јавите шта сте одлучили.

Поздрав,
Игор