[Fedora-cs-list] Ceska prirucka z Fedora.cz

Adam Pribyl covex at sandbox.cz
Tue Aug 14 07:46:28 UTC 2007

On Tue, 14 Aug 2007, Lubomir Kundrak wrote:

> Som daco malo dorobil [1], fonty a tak, obrazky -- pre covexa :). A dako
> som dobabral listy, a to sa snad nejak spravi. Ma to 4.4M teraz, ale s
> tym sa snad tiez daco mozno spravi.

Za ten prevod z dokuwiki do pdf ti bude vdecnych mozna vic lidi nez za
prirucku :). Az vyhodis ten obrazek na pozadi, treba se to zmensi. Jinak
dobry.

Jedna z veci, ktera me neni jasna je jak se vyporadame s editaci a
prispevky do prirucky v ruznych - i kdyz podobnych - jazycich. Kdyz tam
budete pripisovat odstavec, tak ho budete psat slovensky? Uz ted vidim jak
mi od lidi chodi maily ze v nadpisu prirucky nam chybi hacek nad "r" :).

2Michal: Jak to je s tema obrazkama? Mas je nekde v puvodnim rozliseni?

> [1] http://people.redhat.com/lkundrak/fedora-handbook/fedora-handbook-cs-try2.pdf
>
> Dobru noc,
> --
> Lubomir Kundrak (Red Hat Security Response Team)

Adam Pribyl