[Fedora-cs-list] [RFC] Binding - Propojení

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Wed Sep 12 14:04:29 UTC 2007

On Tue, 11 Sep 2007, Marek Zukal wrote:

> Jo napojení dává smysl. Ještě mě napadlo provázání nebo navázání(což víc
> vystihuje původní smysl).

Zatim jsem pouzival slova se zakladem vazat = puvodni vyzmen bind. Ted
budu prekladat system-config-bind a u domen je myslim vystiznejsi "svazani
adresy a jmena", nez napojeni. Pro knihovnu je asi napojeni lepsi. Takze
ja bych pouzil oboji, podle kontextu. Myslim to neni zasadni casto se
opakujici prvek, takze jeho preklad muze byt volnejsi.

> --
>
> Marek Zukal

Adam Pribyl