[Fedora-el-list] Re: Fedora Greek Spin

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Wed Feb 25 20:11:50 UTC 2009

2009/2/25 Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com>

> Έχει το νόημα ότι ίσως μάθουμε αρκετά πράγματα, και θα έχουμε κάτι που
> θα εκκινεί στα ελληνικά, θα έχει δικό μας theme, ο Firefox θα έχει
> bookmarks της Ελληνικής Κοινότητας (πχ. fpgr, planet.ellak.gr) και θα
> έχουμε να σχεδιάσουμε δικά μας themes κλπ. Οι εκτυπώσεις CD μας θα
> είναι από αυτό το spin κλπ.

+1

> Fedora Greek Remix. Μια χαρά είναι κι αυτό, απλά δεν θα μας κάνει link
> το fedoraproject.org κλπ. Θέλει πιο πολύ δουλειά (testing, packaging,
> hosting, κλπ) IMO.

> Ε άλλη πρόκληση είναι να έχεις "δικά σου" bits on a CD κι άλλο να
> έχεις documentation σε ένα site, όπως και να το κάνουμε. =)
>

> --
> Dimitris Glezos
> Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B
> http://dimitris.glezos.com/
>
> "He who gives up functionality for ease of use
> loses both and deserves neither." (Anonymous)
> [...]

Πέρσι τέτοια εποχή έφτιαξα ένα Fedora remix Live CD για τις ανάγκες του ΤΕΙ
μου στα πλαισία του SerLUG.
Κατέληξα λοιπόν στο συμπέρασμα ότι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, απλά
χρονοβόρο στο testing καθώς για την δημιουργία του ISO χρειάζεσαι πάνω κάτω
20-40 λεπτά ανάλογα με τον υπολογιστή.
Ένα καλό kickstart file χρειάζεσαι... Τίποτα παραπάνω ;)

--
Christos Bacharakis
cmpahar at fedoraproject.org
http://cmpahar.wordpress.com