[fedora-el] fedora

Dimitris Tsigenidis dimitriskyrim at gmail.com
Thu Jun 19 08:41:53 UTC 2014

Και κατι ακομη για να το ξερουμε και για αλλη φορα, γιατι βλεπω οτι
αγχωνομαι (ισως επειδη ειναι η πρωτη φορα που θα γραψω.)
Αν θελω να γραψω κατι που αφορα τον Dolphin file manager του KDE...
Πρεπει στο question (πανω απ το Add details) να γραψω:
Dolphin file manager, σκετο;
να συμπληρωσω ''Dolphin file manager fedora 20 KDE'';

Στις 19 Ιουνίου 2014 - 11:28 π.μ., ο χρήστης Dimitris Tsigenidis <
dimitriskyrim at gmail.com> έγραψε: