[fedoraproject.ro] Lansare Fedora 11 în UPB

Adrian Joian adrian.joian la fedoraproject.ro
Lun Iun 1 09:34:04 UTC 2009

Un ataƟament non-text a fost Ɵters...
Nume: smime.p7s
Tip: application/x-pkcs7-signature
Mărime: 6699 octeƣi
Desc: S/MIME Cryptographic Signature

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community