[fedoraproject.ro] "Cum poti sa ceri ceva ce nu respecti nici chiar tu."

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Lun Iun 28 19:42:55 UTC 2010

În data de Lu, 28-06-2010 la 16:52 +0300, Cata a scris:
> Dupa o discutie aprinsa cu domnul Nicu , referitor la cine publica si
> cine nu pe situl comunitatii
> Fedora si faptul ca altii  nu stiu sa scrie (vezi mai jos vorbele sale)
> Va prezint aceleasi tip de GRESELI ar trebui corectate, dar care se
> pare ca nu intra sub incidenta acestei legi "personale"
> dupa cum spune :
> IATA ce am spicuit in cateva minute :
> Video pe web pentru toata lumea: YouTube si WebM in Fedora
> sau
> "pune la dispozitie si "
> sau poate
> "versiunii urmatoare a Fedora,"
> [...]

Sincer, îl susțin pe Nicu în această privință prin simplul argument că:
ÎNVAȚĂ SĂ SCRII ROMÂNEȘTE DACĂ TOT VREI SĂ AJUȚI!!!

Cam același a fost motivul pentru care l-am criticat pe Lucian pentru
știrile bilunare gsl care nu mai arătau deloc a un articol, ci era pur
și simplu un „dump” la niște legături pe net.

Dacă ții silă să faci ceva, las-o baltă, așa cel puțin nu vei fi
criticat, iar dacă vrei să faci ceva ca lumea, atunci fă-o și nimeni nu
îți va reproșa nimic!

Spor și good job Nicu.

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community