sys-conf-rootpassword

Igor Miletic grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca
Tue May 8 13:56:59 UTC 2007

On Tue, 2007-05-08 at 15:07 +0200, ???? ?????????? wrote:
> [...]
>
> Након празника сам упао у гужву тако да нисам био у прилици да учествујем на листи.
>
> Што се тиче обе дилеме око превода, верујем да сам први наишао на "скринкаст", па сам се повео транскрипцијом израза "подкаст". Тачно је да можемо лепо да преведемо "screen", међутим други део сложенице је велики проблем, а идеја је да реч буде довољно кратка да се са лакоћом изговара, буде пријемчива и, што је најважније, "прими" у народу. То се тешко дешава са "описним" преводима. Значи нешто попут (ПАЖЊА: СЛЕДЕЋА РЕЧ ЈЕ ИЛУСТРАТИВНА И НИКАКО НИЈЕ ПРЕДЛОГ АУТОРА): "екранирање".

А можда да преведемо screencast као филм (можда чак и екрански филм или
филм екрана, мада је и само филм довољно), пошто то и и јесте? Проблем
са скринкастом је множина, нпр. радио сам са скринкастовима. Не звучи
добро.

Такође, гледао сам како су други преводили. Осим Шпанаца, који су то
превели као снимци екрана, сви су то оставили непреведено и нејасно
(Руси су то чак оставили на латиници).

> За други израз можда није лоше да прочитамо контекст у коме се јавља, дакле дајте тај низ.

Ево неколико:

You may install kernel headers for all kernel flavors at the same time.
The files are installed in the
<package>/usr/src/kernels/&lt;version&gt;-[PAE|xen|
kdump]-&lt;arch&gt;/</package> tree. Use the following command:

Select one or more of these flavors, separated by commas and no spaces,
as appropriate. Enter the <systemitem class="username">root</systemitem>
password when prompted.

Fedora 7 does not include the <package>kernel-source</package> package
provided by older versions since only the
<package>kernel-devel</package> package is required now to build
external modules. Configured sources are available, as described in the
kernel flavors section.

Поздрав,
Игор