J/&$%#$" Pootle

Igor Miletić grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca
Thu May 31 01:11:07 UTC 2007

Igore,

Pootle je krenuo da pravi sranja.

Poku〓ao sam da napravim par izmena, samo da bih posle video da su neki
od izmenjenih nizova poptuno iseckani na neki 〓udan na〓in...

Vrati verziju sa CVS-a, a i nju treba dobro proveriti (evo ve〓 sam
video di i ona ima par sli〓nih problema), za 〓ta na〓alost nemam vi〓e
vremena.

Разумем тво〓е расположе〓е. Ве〓 сам неколико пута морао исправ〓ати по датотеке због истих проблема. Мислио сам да 〓а правим неке глупости током прево〓е〓а, сада видим да и теби исто ради.

Gre〓ke koje primetim 〓u ispravljati direktno kroz CVS, a Pootle
na〓alost treba da povu〓emo iz upotrebe dok ne naprave kr〓teni softver
koji ne gubi podatke.

Важи, изашао 〓е нови Путл недавно (прва званична верзи〓а 1.0 - напокон), али сам и 〓а у лошем ста〓у са временом, нисам сигуран када 〓у то инсталирати. Можда да инсталирамо то на овом новом серверу касни〓е? Превод 〓е углавном готов, можда 〓е време да пензионишемо Путл? Бар до да〓〓ег.

Само, немо〓 заборавити да често ша〓еш исправке на ЦВС, да не буде сукоба изме〓у верзи〓а.

P.S. Znam da sam dosadan i da radi〓 lavovski deo posla (〓to se ceni
:), ali imam jo〓 par zamerki koje su bitne ako nam je stalo do
kvaliteta dokumentacije:

Не, ниси досадан. Све су то конструктивне критике. Зад〓их месец и више сам презаузет па сам радио превод у полу сну. Отуда доста грешака. У сваком случа〓у хвала за исправке. То су лоше навике ко〓е би требао исправити и у говору. Надам се да те мо〓и преводи нису превише изнервирали :)

Поздрав,
Игор