J/&$%#$" Pootle

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Thu May 31 08:55:55 UTC 2007

On 5/31/07, Igor Miletić <grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca> wrote:
> Важи, изашао је нови Путл недавно (прва званична верзија 1.0 - напокон), али
> сам и ја у лошем стању са временом, нисам сигуран када ћу то инсталирати.
> Можда да инсталирамо то на овом новом серверу касније? Превод је углавном
> готов, можда је време да пензионишемо Путл? Бар до даљњег.

I ja tako mislim, pošto su i gui i docs sada u relativno dobrom
stanju, neće biti problem da ih održavamo direktno u CVS-u. Postoji
mala začkoljica samo: poEdit čudno prelama linije (tačnije, ne prelama
ih), za razliku od ostalih alata (tj. kako gettext formatira po
datoteke), tako da diff u CVS/SVN-u daje mnogo više razlika nego što
je potrebno. Postoji već godinama otvoren bug za poEdit [1], ali dok
se to ne ispravi, trebalo bi propustiti po datoteke kroz gettext-ov
msgmerge pre postavljanja na CVS server kako bi osigurali da koristimo
uvek isti format.

> Само, немој заборавити да често шаљеш исправке на ЦВС, да не буде сукоба
> између верзија.

Naravno, treba slati čim se naprave neke izmene.

> Не, ниси досадан. Све су то конструктивне критике. Задњих месец и више сам
> презаузет па сам радио превод у полу сну. Отуда доста грешака. У сваком
> случају хвала за исправке. То су лоше навике које би требао исправити и у
> говору. Надам се да те моји преводи нису превише изнервирали :)

Ma ne nerviraju me tvoji prevodi koji su većinom super (a normalno je
da "ko radi taj i greši" :), nego ovakvi alati oko kojih gubimo vreme
koga nemamo na pretek :(

Pozdrav,
Miloš

[1] http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=797773&group_id=27043&atid=389153