Nastavak rada

Milos Mijatovic mmilos at ic.fon.bg.ac.yu
Sat Apr 5 15:43:42 UTC 2008

Samo da vas obavestim da smo u okviru naseg tima rasporedili posao oko
prevodjenja various datoteka, i ocekujemo da cemo ga zavrsiti za nekih par
dana. Da ne bi ostale na listi opterecivali nepotrebnim mail-ovima, necemo
vas obavestavati o tome ko je uzeo da prevodi koju datoteku, nego cemo ih
samo slati gotove. Naravno, ako smatrate da je potrebno, nije nam tesko i
da unapred obavestavamo o radu na svakoj pojedinacnoj datoteci.
Za pocetak, uradio sam avahi.trunk, koji je u prilogu.
S postovanjem, Milos Mijatovic