desc.po

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Mon Oct 20 23:33:20 UTC 2008

2008/10/20 Bojan Jovanovic <bojov at fon.rs>:
> Evo desc.po fajla.
> Mi na stavljamo dalje sa desc-om. Do konačnog zvršetka.

U descu ima dosta nepravilnosti, naročito oko prevoda X-a: većinom je
unošeno kao ćirilično "Ha", što ispadne "H" latinicom nakon
translitaracije... Zbog ove nedoumice mi unosimo kao reč "Iks"
ćirlicom, a nakon translitaricje to prebacujemo u "X" jednostavnom sed
skriptom.

Takođe, nazive jezika uvek pišemo sa početnim malim slovom, treba
ispraviti svuda, ja sam stigao samo "H" ;)

U prilogu su manje razlike za summary i desc.