Re: PulseAudio превод и нови појмови

Igor Miletic igor.miletic at gmail.com
Wed Apr 8 03:07:51 UTC 2009

2009/4/7 Miloš Komarčević <kmilos at gmail.com>

> Nemoj da se vadiš na mene, ja sam samo VD, palica je slobodna ako neko
> želi da je se dohvati ;)

Хеј, једна од сврха вођа је да се вадиш на њих :) (Нисам ја крив свега ми,
он ми наредио). ВД? http://en.wikipedia.org/wiki/Vd

> Elem, svaka čast, pao je još jedan veći modul. Ispravio sam samo par
> grešaka u kucanju.

Мислим да смо у добром стању. Једино што је остало је виртуализација и
неколико мањих модула. Мени искрено ништа не изгледа превише важно од
остатка. Ако желиш можемо узети неки већи модул, па га заједнички полако
преводити.

Такође, шта се дешава са информационим центром? Јесу ли узели паузу за ово
издање или раде иза кулиса?

Поздрав,
Игор