[Fedora-cs-list] Re: Špatný překlad?

Petr Kovar pknbe at volny.cz
Sat Nov 15 14:14:18 UTC 2008

Adam Pribyl <pribyl at lowlevel.cz>, Fri, 14 Nov 2008 09:22:21 +0100 (CET):

> Podle me to nebude soucast baliku packagekit, jeho preklad jsem delal
> pres transifex:
> http://translate.fedoraproject.org/POT/packagekit.master/packagekit.master.cs.po
> a tam tenhle retezec neni.
>
> Nasel jsem ho ale jako soucast gnome-packagekit.
> Preklad dela Petr Kovar, ktery je tady v konferenci doufam
> prihlaseny.

Musím se trochu vzdát odpovědnosti, protože u gnome-packagekit jsem pouze
zkontroloval překlepy, na víc mi nezbyl čas. Takže i jiné řetězce
bohužel mohou být problematické.

> To co myslis je retezec:
> #: ../src/gpk-enum.c:787
> msgid "Resolving dependencies"
> msgstr "Odstraňuji závislosti"

Opravil jsem to v SVN GNOME, díky, pánové, za upozornění.

http://svn.gnome.org/viewvc/gnome-packagekit/trunk/po/cs.po?view=markup

> V baliku je jeste dost neprelozenych retezcu:
> celkem 754/fuzzy 154/neprelozenych 50, coz dela packagekit dost
> schizofrenni.

Aktuální statistika je ještě o něco horší:

65% (492/206/53)

> Pokud s tim chcete nekdo neco udelat soubor je v priloze. :) Commit asi
> pres Petra, nebo bugzilla.freedesktop.org.

Modul gnome-packagekit je jeden z těch, u kterých nám v lokalizačním
týmu GNOME vypadl stálý překladatel, takže má-li někdo zájem o aktualizaci,
jeho pomoc je velice vítána.

Informace o překládání v GNOME naleznete na:

http://live.gnome.org/Czech/JakPrekladat

Vždy aktuální katalog zpráv na:

http://l10n.gnome.org/POT/gnome-packagekit.HEAD/gnome-packagekit.HEAD.cs.po

Ostatní nechť prominou malou reklamu. :-)

Zdraví
Petr Kovář