[sr.openoffice.org] Формат појмовника — диверглос ИксМЛ

Часлав Илић caslav.ilic at gmx.net
Thu Apr 17 20:07:20 UTC 2008

> [: Филип Милетић :]
> [...] гит [...] свако исклонира своје складиште плус скриптове за лов по
> појмовнику, па ћемо да се крпимо и синхронизујемо редом. Коме је стало да
> му речник буде ажуран, скидаће закрпе чешће, коме није, тај ће да чека да
> неко други одради посао па да докрпи од њега. [...]

Читајући упутство Гита ових дана, и мени се начелно допао овај начисто
децентрализовани систем, али ми малчице технички-концептуално шкрипи. Теби
је вероватно јасније до сада, па да питам:

Технички, свако ко жели да други стапају од њега, мора да постави јавно
доступну ризницу? То значи, или да има приступ јавном домену/серверу, или
бар динамички домен са кућне машине која је углавном у ходу? Мени лично ово
друго одговара, али генерално...

Концептуално, ако свако стапа од сваког, онда упадамо у ону n*(n-1)/2
сложеност комуникације :) Нешто сам побркао, или се ова сложеност може
игнорисати за почетак? (Море, ја се све нешто штимао да се оно твоје машинче
прогласи за тренутну главну ризницу :)

> [: Филип Милетић :]
> Мени би, искрено, довољна била ПО датотека са свим добрим заједничким
> преводима досад направљеним. [...]

Док скрипту иначе довршим, тај ће излаз бити најлакши. А да грунемо опис
појма у msgctxt; или само идентификатор?

> [...] и листе за договор. Ко је паметан, препознаће друге паметне идеје и
> купиће ствари од оних који их предлажу.

Е то, да се испуни мој, ево, већ петогодишњи санак: једна централна листа за
разглабање како о техничким стварима око појмовника, тако и о преводима
уопште. Док би се на постојећим листама, специјализованим по окружењу, као и
до сада расправљало о конкретним техничким елементима и шта усвојити за то
окружење.

Ако још неко мисли да је оваква листа добра идеја, чисто да зна да лично
технички појма немам око поштанских листа, па ако уме, осевапио би се да
отвори једну на неком поузданом месту :) А потом да „свако своје“ упути да
се обавезно региструју на њу.